Translate

wtorek, 9 kwietnia 2013

Nie chcę tego, ale....

Zawieszam bloga. Piszę to płacząc, bo nie chcę i obiecałam, że nigdy tego nie zrobię. Jestem na siebie strasznie zła. Po prostu dzisiaj ktoś do mnie napisał, że nie umiem pisać, jestem dziwką, szmatą i suką. Chciałabym być jak bohaterka tego opowiadania. Mieć wszystko w dupie i iść przed siebie z podniesioną głową. Niestety to nie ja. Z resztą ten blog nie miał jakiejś zbytniej popularności, więc.... Prawie nikt nie komentował czyli nie wiem jak mi to wychodziło. To chyba tyle. Za jakiś czas jak ochłonę i odważę się wejść na internet wrócę i napiszę jakiś dłuugi rozdział. Z resztą, przecież nie umiem pisać. To niech teraz ta osoba się cieszy. Proszę bardzo dopiołeś swego!

Do zobaczenia (chyba) :'(

6 komentarzy:

  1. PROSZĘ NIE!!!!!!!!!!!!!! JA KOCHAM TEGO BLOGA!!!
    JEŻELI KTOŚ TAK NAPISAŁ TO ZNACZY, ŻE JEST ZAZDROSNY, BO PRZECIEŻ TY MASZ TALENT!!!!!!! ZAŁOŻĘ, SIĘ, ŻE TA OSOBA NIE POTRAFIŁABY NAWET WYMYŚLIĆ TAKIEJ HISTORII!!!!!!
    Nie odemnie zależy ta decyzja, ale wiedz, że twój blog jest moim ulubionym! I proszę, nie poddawaj się... nigdy
    Twoja fanka Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... dajcie mi tydzień. Tylko tyle potrzebuję. Po tym czasie wrócę, zgoda? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZGODA, ZGODA, ZGODA! TAK SIĘ CIESZĘ, ŻE JEDNAK NIE ZAKOŃCZYSZ TEGO BLOGA!
    Aż się płakać ze szczęścia chce....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wrócisz??? Tęsknię za tobą i twoim opowiadaniem :-[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział będzie w poniedziałek :)

      Usuń
    2. Dziękuję!!!!!! Strasznie się cieszę :-D :-D

      Usuń