Translate

czwartek, 27 czerwca 2013

Libster Award

Dostałam nominację od Jade Collins z bloga Rain can be beatiful, too za co ogromnie jej dziękuję <3

 
Osoba nominowana odpowiada na 11 pytań osoby, która ją nominowała. Nominowana osoba nominuje 11 blogów i zadaje 11 pytań.

 
1. Jak masz na imię?
Wera ;3
 
2. Twój ulubiony wokalista?
Justin Timberlake
 
3. Ulubiony aktor?
Johnny Depp <3
 
4. Masz zwierzę?
Tak, kota
 
5. Ulubiony chłopak z 1D?
Nie mam ulubieńca.
 
6. W którym województwie mieszkasz?
Małopolskim ;)
 
7. Twój ulubiony film?
This is us <3 Nie ważne, że jeszcze nie wszedł do kin
 
8. Ulubiona piosenka?
1D z płyty UAN to WMYB <3 z TMH - LT a z innych wykonawców to ROOM94 - Chasing the summer i Tonight
 
9. Od kiedy znasz 1D?
Ponad rok ;3
 
10. Ile masz lat?
Pechowa trzynastka ;D
 
 

11. Dlaczego ich lubisz? (1D)
Ponieważ bardzo podoba mi się ich muzyka i są tacy weseli <3

 
A nominuję:
 
A pytania:
1. Jakie masz przezwiska?
2. Słuchasz czegoś oprócz One Direction?
3. Od kiedy pasjonujesz się pisaniem?
4. Jaki kolor oczu ci się najbardziej podoba?
5. Masz rodzeństwo?
6. Która płyta lepsza: UAN czy TMH?
7. Ulubiona piosenka One Direction?
8. Co cię inspiruje?
9. Ile masz lat?
10. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
11. Podasz pięć wyrazów, które opiszą 1D?
 
 
 
To tyle. Chyba może tyle być, prawda? Jeszcze raz dziękuję! 
 
Do zobaczenia <3 
 
 


2 komentarze:

  1. 1. Paula, Słońce, Wredna Małpa.
    2. Hmm... Eminem, Cher Lloyd, Ed Sheeran, Justin Bieber, Demi Lovato.
    3. Od dawna, swoją pierwszą "historię" zaczęłam pisać w 5klasie podstawówki a skończyłam właśnie gim xd
    4. Niebieskie i Brązowe/Czarne *.*
    5. Brata i siostrę ;p
    6. Sama nie wiem ;d TMH jest bardziej dojrzalsza ale UAN to ich pierwsza, obie są zajebiste ;p
    7. Rock Me, Moments, More Than This, They Don't Know About Us, Over Again, What Makes You Beautiful.
    8. Życie oraz to co się dzieje w moim otoczeniu i w moim życiu.
    9. 16 ;p
    10. Nie mam pojęcia, nie mi to oceniać xd
    11. Szaleni, Młodzi, Piękni, Szczęściarze, Spełniający marzenia, Zabawni.

    O to chodziło? :D

    OdpowiedzUsuń